سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدترین چیزهایی که به روی فرش شما می ریزد

هر چیزی که روی فرش شما ریخته می تواند به طور بالقوه آن را خراب کند . با این حال ، برخی از موارد می توانند لکه های بدتر از سایرین ایجاد کنند . در زیر لیستی از بدترین چیزهایی که می توانید روی فرش خود ریخته و آنچه در مورد آنها می توانید انجام دهید وجود دارد .
خون
حتی اگر محتاط باشید ، حوادث هنوز هم می تواند رخ دهد . اگر روی فرش خون ریخته اید ، اولین کاری که باید انجام دهید بستن زخم است . پس از آن ، نیاز به تمیز کردن لکه دارید . برای تمیز کردن نشت از مواد شوینده و آنزیم لباسشویی استفاده کنید .
سفید کننده
سفید کننده برای از بین بردن لکه ها بسیار عالی است . با این حال ، اگر روی فرش شما بریزد ، می تواند لکه ای ایجاد کند که از بین بردن آن برای شما سخت است . اگر واقعاً سفید کننده روی فرش خود بریزید ، واقعاً کاری که بتوانید انجام دهید وجود ندارد . برای شما بهتر است با یک قالیشویی حرفه ای تماس بگیرید .
لکه نوشیدنی های قرمز
دلایل مختلفی وجود دارد که نوشیدنی های قرمز می تواند صدمات زیادی به فرش شما وارد کند . این نوشیدنی ها نه تنها می توانند فرش شما را لکه دار کنند بلکه اسیدی هستند و اگر فرش شما سبک است ، می توانند آسیب بیشتری به فرش شما وارد کنند . می توانید از جوش شیرین استفاده کنید و تا زمانی که از بین برود ، پاک کنید .
شکلات
شکلات به قدری خوشمزه است که تصور اینکه در واقع می تواند آسیب رسان باشد سخت است . با این حال ، شما قطعاً این را روی فرش خود نمی خواهید. باید سعی کنید هر چه سریعتر شکلات را تمیز کنید . حذف شکلات پس از ذوب شدن برای شما بسیار سخت خواهد بود .
لاک ناخن
باید از لاک زدن ناخن های خود روی فرش خودداری کنید . اگر بر روی فرش خود لاک ناخن بریزید ، پاک کردن آن برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود . شما مجبور خواهید بود که با یک قالیشویی حرفه ای تماس بگیرید .
قهوه
قهوه چیزی است که بسیاری از ما بدون آن نمی توانیم روز خود را شروع کنیم . با این حال ، نشان داده شده است که باعث آسیب دائمی به فرش شما می شود ، حتی اگر مقدار کمی قهوه بریزید ، هنوز هم می تواند صدمات زیادی به فرش شما وارد کند . به احتمال زیاد برای از بین بردن لکه ها تمیز کردن حرفه ای لازم خواهد بود .
گوجه فرنگی
هر رنگ قرمزی لکه ای ایجاد می کند که حذف آن سخت است . شما نیاز به یک حوله دارید و بلافاصله لکه را پاک کنید. پس از آن ، شما نیاز به استفاده از یک تمیز کننده فرش ملایم و طبیعی دارید . احتمالاً نمی توانید لکه ها را به طور کامل از بین ببرید. با این وجود ، ممکن است بتوانید از بیشتر آن خلاص شوید . به همین دلیل شما نیاز به تماس با یک متخصص دارید .

 

منبع : https://www.eramfarsh.com/blog/worstthingstospillonyourcarpet/